Η “πονεμένη ιστορία” του Κ. Μητσοτάκη: Οι εξαγγελίες των έργων της Κρήτης και της υπόλοιπης χώρας που ήδη υλοποιούνται!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης το είχε κάνει τον Ιανουάριο, κατά την ομιλία του σε εκδήλωση της ΝΟΔΕ Ηρακλείου της ΝΔ, το έκανε και χθες. Τον Ιανουάριο εξήγγειλε για την Κρήτη όλα τα έργα που υλοποιούνται ή έχουν δρομολογηθεί από τη σημερινή κυβέρνηση! Και χθες πρόσθεσε σ’ αυτά και έργα από την υπόλοιπη Ελλάδα, που… είτε υλοποιούνται, είτε έχουν δημοπρατηθεί, παρουσιάζοντας το κυβερνητικό σχέδιο της ΝΔ για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα!

Δείτε:  Ο Κυριάκος… οραματίστηκε και εξήγγειλε από το Ηράκλειο τα έργα της Κρήτης που ήδη εκτελούνται ή ξεκινούν! (βίντεο)

“Πρόκειται για έναν πλήρη προγραμματικό χάρτη με έργα εθνικής εμβέλειας σε κάθε τομέα, από τις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές μέχρι τη διαχείριση των φυσικών πόρων, την Ενέργεια, τα κτίρια και τις ψηφιακές υποδομές”, ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης σημειώνοντας ότι δεν είναι ένα ακόμη ευχολόγιο, αλλά ένα σχέδιο ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο, που δίνει βέβαια οδιαίτερο βάρος στην ιδιωτική χρηματοδότηση των έργων.

Μάλιστα για τον ΒΟΑΚ είπε ότι είναι “μια πονεμένη ιστορία, ένα έργο για το οποίο έχω δεσμευτεί προσωπικά στους συμπολίτες μου τους Κρητικούς, όχι μόνο γιατί είναι απολύτως καθοριστικό για την αναπτυξιακή πορεία του νησιού μας, αλλά και για αυτό που συμβαίνει κάθε χρόνο στους δρόμους της Κρήτης. Είναι μια ανείπωτη τραγωδία”.  Ξεχνώντας βέβαια ότι η “δική του πλευρά”, οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ έχουν την πλήρη ευθύνη για την “πονεμένη ιστορία”…

Δείτε: Χρ. Σπίρτζης για τον ΒΟΑΚ: Σε χρόνο – ρεκόρ οι μελέτες – Αναβαθμίζεται η Κρήτη

Σπίρτζης από τα Χανιά: Έτοιμη η νέα χάραξη στον ΒΟΑΚ – Άλλα 15 εκατ. € για τις ζημιές (Βίντεο)

Εξήγγειλε και πάλι τη διασύνδεση Κρήτης- Αττικής, την οποία έχει προχωρήσει η σημερινή κυβέρνηση με στόχο να λειτουργήσει το 2022. Και “ξέχασε” ότι ο πατέρας του, ως πρωθυπουργός, είχε ακυρώσει το καλώδιο που θα συνέδεε την Κρήτη με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Δείτε:

Οι ευθύνες δεκαετιών ΠΑΣΟΚ- ΝΔ για το ενεργειακό της Κρήτης- Το καλώδιο που θα λειτουργούσε το… 1996 και ακύρωσε ο Κων. Μητσοτάκης! (έγγραφο)

Μέσα στον μήνα η προκήρυξη του καλωδίου Κρήτη- Αττική- Στρατηγικούς επενδυτές αναζητά η “Αριάδνη”

“Πρώτο και κυριότερο στοίχημα είναι οι διασυνδέσεις”, είπε ο κ. Μητσοτάκης. “Και βέβαια από όλες τις διασυνδέσεις, η πιο σημαντική είναι η μεγάλη διασύνδεση της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα. Και η σύνδεση αυτή πρέπει να προχωρήσει, ανεξάρτητα από άλλα ενεργειακά έργα, που αφορούν τη διασύνδεση της χώρας μας με την Κύπρο και το Ισραήλ, τα οποία και αυτά είναι σημαντικά. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούν να καθυστερήσουν το κύριο έργο της διασύνδεσης της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα, το οποίο τόσο απαραίτητο είναι. Για να μην πληρώνουμε πρόστιμα,  για να μην πληρώνουμε ΥΚΩ  και  για να μπορέσει η Κρήτη να αξιοποιήσει πραγματικά το αναξιοποίητο δυναμικό της σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, έτσι ώστε να μπορεί να εξάγει ενέργεια στο κεντρικό σύστημα”

«Επιστροφή στο παρελθόν»

«Ακούσαμε το πρόγραμμα της ΝΔ για τις Υποδομές και πραγματικά μείναμε έκπληκτοι» αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κι αυτό γιατί όπως τονίζει:

Πρώτον, εξήγγειλαν έργα που είτε υλοποιούνται, είτε έχουν δημοπρατηθεί.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα: Ο Ε65, η υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.

Δεύτερον, μείωσαν τα έργα που είτε έχουν υλοποιηθεί, είτε δημοπρατηθεί, είτε είναι προς δημοπράτηση και έχουν εξασφάλιση πόρων όπως το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, το Καλαμάτα – Ριζόμυλος- Πύλος – Μεθώνη, η παράκαμψη της Χαλκίδας και οδικά έργα σε Λέσβο και Ρόδο, ο κάθετος άξονας της Εγνατίας στη Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης, ο κάθετος άξονας Δράμα – Αμφιπόλη, που δεν τόλμησαν να τα πουν.

Τρίτον, το πρόγραμμα παρουσίασαν οι κύριοι υπεύθυνοι της απαξίωσης των Υποδομών, των Μεταφορών, των Αστικών Συγκοινωνιών και του Σιδηρόδρομου, δηλαδή οι κ.κ. Χατζηδάκης, Παπαθανασίου, Μητσοτάκης.

Ο πρώτος, ο κ. Χατζηδάκης, που ως υπουργός Μεταφορών και υπουργός Ανάπτυξης και Οικονομίας επαναδιαπραγματεύτηκε τις συμβάσεις παραχώρησης μειώνοντας το φυσικό αντικείμενο κρατώντας ψηλά το τίμημα και τα διόδια, διέλυσε τον ελληνικό Σιδηρόδρομο (και όχι μόνο) και σε αγαστή συνεργασία με τον κ. Παπαθανασίου, ως ΓΓ Μεταφορών, άφησαν εκατοντάδες εκατομμύρια απλήρωτα για τις Αστικές Συγκοινωνίες , κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και πάνω από 16 δισεκατομμύρια σε ανοιχτές υποθέσεις κρατικών ενισχύσεων για τον ελληνικό Σιδηρόδρομο. Επέκτειναν τη σύμβαση του ΟΑΣΘ συνεχίζοντας τη σπατάλη εκατοντάδων εκατομμυρίων στη γνωστή κρατικοδίαιτη ιδιωτική πρωτοβουλία της ΝΔ.

Ο τρίτος, ο κ. Μητσοτάκης, ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με μετατάξεις και απολύσεις από κρίσιμες ειδικότητες του Σιδηροδρόμου, των Αστικών Συγκοινωνιών, των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τέταρτον, ανακοίνωσαν ότι δεν θα καταργήσουν τον νόμο 4412/16 για τον οποίο μέχρι χθες μας κατήγγειλαν.»

Όπως υπογραμμίζει ο κ Σπίρτζης, «Η «αποτελεσματικότητα» της ΝΔ στα Δημόσια έργα και τις Υποδομές είναι συστατικό της στοιχείο.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τις λαμαρίνες του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Κανείς δεν θα ξεχάσει τα «κολωνάκια» στην Κορίνθου – Πατρών.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τα κωλύματα της Ιόνιας, των Τεμπών, του ενός τρίτου του Ε65 και του Μορέα.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τις δεκαετίες του σιδηροδρομικού δικτύου, της σήραγγας του Καλλιδρόμου, του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός, της σύνδεσης της Πάτρας.

Ευτυχώς για τις Δημόσιες Υποδομές, τις Μεταφορές, τις Αστικές Συγκοινωνίες, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια της χώρας, δεν θα τους δοθεί η ευκαιρία.»

«Κάποιος να ενημερώσει τον κ. Μητσοτάκη ότι το έργο Ελευσίνα-Υλίκη υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής»

Με σκωπτικό τρόπο σχολίασε η Ρένα Δούρου τις εξαγγελίες του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη για το έργο Ελευσίνα-Υλίκη, αναφέροντας ότι «θα πρέπει κάποιος να ενημερώσει τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής». «Είναι μάλλον σαν το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο επίσης εξήγγειλε ότι θα υλοποιήσει άμα τη ανάληψη των καθηκόντων του…», πρόσθεσε η περιφερειάρχης Αττικής.

Ειδικότερα, σε δήλωση που έκανε στο περιθώριο της συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, η κ. Δούρου ανέφερε: «η αλήθεια είναι ότι με έκπληξη, για να μην πω για άλλα συναισθήματα, άκουσα σήμερα τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης να εξαγγέλλει ένα έργο, αυτό της Ελευσίνας-Υλίκης, για το οποίο τον καλώ μαζί με τους συνεργάτες του που τον συμβούλεψαν, να το επισκεφτούμε από κοινού μια και πρέπει να σας πω ότι τα πρώτα 17 χιλιόμετρα εξ’ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Αττικής υλοποιούνται, κόστος έργου 75 εκατ. ευρώ και η Περιφέρεια διατίθεται να αναλάβει και το υπόλοιπο του έργου, δηλαδή από το 17ο χιλιόμετρο ως το 43ο». Πρόσθεσε ότι «η Περιφέρεια Αττικής υλοποιεί αυτό το πολύ δύσκολο έργο για τους οδηγούς, γνωρίζουν όλοι πόσο κακό οδικό δίκτυο ήταν, με ίδιους πόρους, δεν προβλέπονται διόδια και βέβαια δεν προσφεύγουμε στο ιδιωτικό κεφάλαιο, στον ιδιωτικό δανεισμό». «Ήταν ένα όραμα του Δοξιάδη», συνέχισε, «που θα πρέπει κάποιος να ενημερώσει τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής. Είναι μάλλον σαν το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο επίσης εξήγγειλε ότι θα υλοποιήσει άμα τη ανάληψη των καθηκόντων του…».

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί